Fizjoterapia w Klinice Urody MaDa

Fizjoterapia zapobiega postępowi i nawrotom choroby, usuwa różne dolegliwości i przywraca sprawność fizyczną.
W naszej Klinice wykonujemy zabiegi:

• Masaż polegający na wykorzystywaniu technik dotyku mający na celu złagodzenie napięcia i bólu mięśni lub stawów. Stosuje się go w bólach kręgosłupa, dla złagodzenia bólu mięśni i stawów w zwyrodnieniach i po wysiłku fizycznym oraz migrenowym i napięciowym bólu głowy. Masaż leczniczy opiera się na technikach masaży klasycznego. Ten rodzaj masażu zwiększa również dopływ krwi do masowego miejsca, co przyśpiesza proces leczenia.
    Masaż leczniczy kręgosłupa (cały kręgosłup lub częściowy kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego)
    Masaż leczniczy częściowy (głowa, ręce, nogi, brzuch)
    Gimnastyka indywidualna z elementami terapii manualnej
  • Masaż odchudzająco-antycelulitowy bańką chińsą
    Masaż polegający na wykorzystywaniu intensywnych technik dotyku i bańki chińskiej ,mający na celu rozbicie komórek tłuszczu znajdujących się w tkance podskórnej oraz zniszczenie struktur cellulitu. Stosowany do likwidacji zbędnej tkanki tłuszczowej, redukcji cellulitu, wspomagając tym samym terapię odchudzającą.
  • Refleksoterapia-akrupresura stóp
    Zabieg polegający na stymulowaniu określonych punktów i stref na stopach, odpowiadających poszczególnym narządom i układom ludzkiego ciała. Stosowana w celu wprowadzenia organizmu w stan głębokiego relaksu oraz uaktywnienia procesów samoleczenia. Skutecznie zwalcza stres, usprawnia funkcjonowanie układu nerwowego i wszystkich narządów wewnętrznych.
Fizjoterapia

Masaż leczniczy