Karboksyterapia

Czym jest technologia Julie?

KARBOKSYTERAPIA UNIQUE TECHNOLOGIE™ JULIE

Inteligentny System Julié, samodzielnie dobiera parametry zabiegowe nie tylko do danego wskazania, ale również do jego stadium i stopnia zaawansowania.
Julié jako pierwszy aparat na świecie korzysta z systemu S&INT™.

Karboksyterapia to terapia medyczna o szerokim spektrum zastosowania.

Wykorzystuje dwutlenek węgla do walki nie tylko z nadmiarem tkanki tłuszczowej, cellulitem, rozstępami, bliznami czy łysieniem, ale również do kompleksowego odmłodzenia skóry i poprawy jej wiotkości.

System karboksyterapii Julié posiada inteligentny i innowacyjny system S&INT™, który dobiera parametry zabiegowe do danego problemu, jego stadium oraz stopnia jego zaawansowania. Niespotykany dotychczas w urządzeniach do karboksyterapii tryb podgrzewania gazu minimalizuje negatywne odczucia podczas zabiegu.

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ
REDUKCJA CELLULITU
REDUKCJA ROZSTĘPÓW I BLIZN
REDUKCJA ŁUSZCZYCY
REDUKCJA ŁYSIENIA
REDUKCJA CIENI POD OCZAMI
REDUKCJA ZMARSZCZEK
POPRAWA WIOTKOŚCI SKÓRY

Przeciwskazania

• Chroniczne choroby płuc, POCHP
  • Niekontrolowane ciśnienie krwi
  • Epilepsja
  • Niedawne zapalenie żył lub zator płuc
  • Cellulitis
  • Opryszczka w ostrej fazie
  • Trądzik różowaty, czerwona szyja i dekolt
  • Choroba Von Willebrand’a
  • Hemofilia
  • Zakażenie bakteryjne
  • Niekontrolowana cukrzyca
  • Ciało obce w obszarze poddanym leczeniu
  • Wirusowa infekcja skóry
  • Strach przed igłami
  • Zaburzenie gojenia
  • Niedawno przebyty udar mózgu
  • Niewydolność nerek, dializy
  • Niedawny zawał serca lub dławica piersiowa
  • Zaburzenie gojenia, choroby tkanki łącznej
  • Poikilodermia
  • Nowotwór, chemioterapia

1. Czym jest karboksyterapia?

Jest to terapia medyczna o szerokim spektrum zastosowania, polegająca na śródskórnym lub podskórnym wprowadzeniu dwutlenku węgla za pomocą cienkich igieł.

2. Jak wygląda zabieg karboksyterapii?

Lekarz lub kosmetolog precyzyjnie podaje śródskórnie lub podskórnie kontrolowane dawki dwutlenku węgla w oparciu o stan zdrowia pacjenta i procedury zabiegowe.

3. Kto może wykonywać zabieg karboksyterapii?

Zabieg powinien być wykonywany przez wykwalifikowany personel medyczny bądź pokrewny, posiadający ogólną wiedzę medyczną oraz kosmetyczną, po uprzednim odbyciu certyfikowanego szkolenia przy zakupie urządzenia.

4. Kto może poddać się zabiegowi karboksyterapii?

Każda osoba zdrowa, w wieku od 10 do 99 lat, z wykluczonymi przeciwwskazaniami.

5. Jakie są wskazania do zabiegu karboksyterapii?

Karboksyterapia posiada szerokie spektrum zastosowania, ale do najbardziej spektakularnych należy redukcja rozstępów, blizn, cieni i worków pod oczami, cellulitu w stadium III, zlokalizowanej tkanki tłuszczowej, łysienia.

6. Czy karboksyterapię można wykorzystać w leczeniu chorób układu krążenia?

Tak, terapia za pomocą dwutlenku węgla wywodzi się z kardiologii i z dużym powodzeniem może być stosowana w leczeniu przewlekłej niewydolności żylnej, zaburzeń krążenia czy kurczu kończyn dolnych. Już po pierwszym zabiegu znika uczucie „ciężkich nóg”.

7. Jakie są przeciwskazania do zabiegu karboksyterapii?

Zabiegom z użyciem karboksyterapii towarzyszy stosunkowo niewielka ilość przeciwwskazań, co tym bardziej czyni tę metodę bardzo często wykorzystywaną w medycynie czy kosmetologii estetycznej. Do kluczowych przeciwwskazań zaliczyć możemy ciążę, stany nowotworowe, ostrą niewydolność serca, płuc, nerek, POCHP oraz epilepsję.

8. Czy zabieg karboksyterapii boli?

Zabiegom towarzyszy delikatne uczucie dyskomfortu związane z rozpieraniem gazu wewnątrz tkanek. Zależne jest to od indywidualnego progu bólowego danej osoby, natomiast na pewno nie można określić tych zabiegów jako wysoce bolesnych.

9. Czy przed zabiegiem karboksyterapii można stosować znieczulenie?

Nie, nie jest zalecane stosowanie maści znieczulających przed zabiegiem karboksyterapii ze względu na silne działanie obkurczające naczynia krwionośne. Pożądanym zaś efektem podczas podaży gazu jest rozszerzenie naczyń krwionośnych tak więc tym samym wykluczone jest stosowanie preparatów typu Emla. Kolejnym aspektem jest fakt, iż sama iniekcja jest praktycznie bezbolesna ze względu na bardzo cienkie igły, a jedynie delikatnie odczuwalne może być mrowienie oraz rozpieranie związane ze specyfiką wprowadzanego gazu.

1. Czy gaz powinien być podgrzewany?

Tak, jak najbardziej zalecane jest wprowadzanie ciepłego gazu, który minimalizuje odczucia bólowe. Najnowocześniejsza technologia oferuje już nie tylko regulowaną temperaturę gazu w urządzeniach ale przede wszystkim podwójne systemy grzewcze oparte na wiedzy i doświadczeniu światowych konstruktorów, które to redukują uczucie dyskomfortu praktycznie do zera.

2. Jak wysokie jest bezpieczeństwo zabiegu?

Karboksyterapia to bezpieczna, mało inwazyjna i klinicznie sprawdzona metoda wykonywana na wysokiej jakości aparaturze. Wprowadzany dwutlenek węgla posiada certyfikację medyczną i jest wysoce obojętnym, neutralnym bodźcem terapeutycznym dla ludzkiego organizmu. Kolejnym czynnikiem decydującym o bezpieczeństwie jest w pełni regulowany przepływ gazu, dawka oraz temperatura – dobierana w oparciu o stan zdrowia i strefę zabiegową.

3. Jak wysokie jest ryzyko powikłań?

Prawidłowo wykonany zabieg niesie ze sobą bardzo niewielką liczbę skutków ubocznych, do których zaliczyć można ból w miejscu aplikacji, wybroczyny, krwiaki oraz dłużej utrzymujący się obrzęk związany z zaburzeniami układu limfatycznego. Na chwilę obecną w literaturze medycznej nie ma informacji o poważniejszych komplikacjach po zabiegowych.

4. Czy zabieg karboksyterapii można łączyć z innymi metodami?

Tak, jak najbardziej metoda karboksyterapii jest absolutnie kompatybilna z innymi powszechnie dostępnymi terapiami. Spektakularne efekty osiągniemy w terapii łączonej z mezoterapią igłową, PRP, infuzją tlenową, IPL, RF czy wszelkimi technikami bazującymi na masażu limfatycznym.

5. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy wyborze salonu?

Najczęściej zawodzącym czynnikiem jest „czynnik ludzki” – czyli błędy i zaniedbania operatora maszyny. Decydując się na zabieg wybieraj miejsca sprawdzone, gdzie pracuje wykwalifikowany i doświadczony personel, zaś maszyna spełnia wszelkie standardy jakości i bezpieczeństwa w Unii Europejskiej tj. Air Clean System (system odpowietrzania), gotowe programy zabiegowe czy podwójny system podgrzewania (DHS).

6. Od czego zależy skuteczność karboksyterapii?

Skuteczność terapii zależy od wielu czynników tj. wiek, indywidualne uwarunkowania pacjenta oraz systematyczność i regularność wizyt. Do czynników technicznych odpowiedzialnych za pozytywne efekty końcowe zaliczyć można odpowiednio dobraną dawkę gazu na iniekcję, prędkość z jaką ta podaż następuje czy regulacja temperatury.

7. Jak długo trwa i ile należy wykonać zabiegów w serii?

Zabiegi trwają od kilku minut do godziny, w zależności od lokalizacji miejsca zabiegowego. Ilość zabiegów uzależniona jest od stanu wyjściowego skóry i natężenia problemu, np. w redukcji cieni pod oczami pierwsze efekty widać już po 1 zabiegu, zaś w walce z uporczywym cellulitem minimalna liczba zabiegów to 6.

8. Jakie są zalecenia po zabiegu dla pacjenta?

Karboksyterapia nie wymaga okresu rekonwalescencji, pacjent po skończonym zabiegu może normalnie powrócić do swoich codziennych czynności. Do podstawowych zaleceń po zabiegu należy zaliczyć unikanie miejsc narażonych na infekcję tj. basen, sauna, solarium do 72 godzin, oraz niewskazane jest rozmasowywanie miejsc poddanych iniekcji.

9. Jak długo utrzymuje się efekt?

Efekt końcowy uzależniony jest od wielu czynników, ale najczęściej obejmuje to od 6 do 9 miesięcy. Po tym okresie można wykonać ponownie serię lub raz na 4-6 tygodni zabieg przypominający.

Dedykowany serwis dla zabiegów Karboksyterapia Wrocław

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

ADDRESS

63739 street lorem ipsum City, Country