Zabiegi dla ciała

Znamiona

Laser neodymowo-yagowy ( X-Lase Plus)

Do zabiegu wykorzystujemy najwyższej klasy laser neodymowo – jagowy Nd: YAG włoskiej firmy Biotec.  Urządzenie charakteryzuje się długością fali świetlnej 1064nm co czyni go jedynym dostępnym na światowym rynku laserem głęboko penetrującym przy minimalnym ryzyku uszkodzenia tkanek. Działanie lasera polega na koagulacji i odparowywaniu wody. Przeciwskazania:

• ciąża, laktacja
    • choroby autoimmunologiczne
    • nowotwory
    • poparzenia słoneczne
    • aktywna opryszczka w miejscu poddawanym zabiegowi
    • skłonność do powstawania bliznowców, keloidów
    • przyjmowanie substancji/leków fotouczulających ( np. dziurawiec, nagietek, rumianek, kozłek lekarski oraz antybiotyki)
    • rozrusznik serca, zakrzepica, zapalenie żył
    • stany gorączkowe
    • mocna lub świeża opalenizna
    • epilepsja
    • terapia retinoidami

Cena zabiegu:  uzależniona jest od ilości zmian skórnych.

Plasmage

Plasmage to niezwykle innowacyjne urządzenie, które wykorzystuje się w medycynie estetycznej — to ponadczasowe osiągnięcie w dermatologii estetycznej i chirurgii plastycznej. Plasmage wykorzystuje zjawisko plazmy, czyli czwarty stan skupienia materii. Plasmage odparowuje zmiany z powierzchni skóry. Urządzenie działa punktowo i nie wpływa szkodliwie na zdrowe tkanki, które otaczają zmienione przez chorobę miejsca. Plasmage pozwala na wykonanie bezbolesnych dla pacjenta zabiegów, a przy tym doskonale wpływa na poprawę kondycji skóry.

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

ADDRESS

63739 street lorem ipsum City, Country